Wykonanie aktualizacji CRM należy do użytkownika lub administratora CRM (Customer Relationship Management) . Brzmi łatwo, prawda? Cóż, nie zawsze jest to takie proste, jak mogłoby się wydawać. W tym miejscu wkraczamy. vTiger to CRM o otwartym kodzie źródłowym , dlatego jest często aktualizowany o nowe funkcje, aby lepiej wspierać Ciebie i Twoje potrzeby biznesowe.
Wiele rzeczy może się nie udać, jeśli próbujesz przeprowadzić aktualizację CRM vTiger. Bez odpowiedniej wiedzy i doświadczenia możesz narazić siebie lub swoją firmę na:
- Uszkodzenie bazy danych
- Niekompletne migracje skutkujące częściową utratą danych
- Całkowita utrata danych
Twoja firma nie może sobie pozwolić na utratę danych i informacji, ani też nie może sobie pozwolić na prawdopodobny czas spędzony odzysując utracone dane . Jedną z rzeczy, których często się nie robi, ze względu na brak doświadczenia, jest niewykonanie pełnej kopii zapasowej bazy danych przed rozpoczęciem migracji . Może to złagodzić problem jeszcze przed rozpoczęciem, nawet jeśli nie masz doświadczenia z resztą procesu.
Nasz proces aktualizacji vTiger składa się z dwóch części:
Przetestuj migrację w naszym własnym środowisku, która zweryfikuje integralność Twojej bazy danych. Pomoże to w sprawnym i bezproblemowym procesie migracji .
Po ocenie przez klienta, aby upewnić się, że wszystkie dane zostały pomyślnie zmigrowane , zaplanujemy ostateczną migrację do systemu klienta.
Wykonanie testu migracji vTiger CRM przed jej pełną implementacją pozwala nam rozwiązać wszelkie problemy przed przystąpieniem do ostatecznej migracji. Ten krok zapewnia płynne przejście przez migrację i pewność, że nie dojdzie do utraty danych.
Nie wiedząc, jak prawidłowo przeprowadzić migrację i uaktualnić swój CRM, możesz stracić znaczną ilość danych. Nasze usługi vTiger Migracja i vTiger Upgrade pomogą Ci przeprowadzić bezbłędną migrację .
Nasz zespół vTiger CRM pomyślnie przeprowadził setki migracji i może to zrobić z praktycznie dowolnego źródła danych CRM. Po co marnować swój cenny czas na brudzenie sobie rąk, skoro możesz zrobić to za Ciebie, oszczędzając Ci wszystkich kłopotów. Mamy konsultantów, którzy zajmą się Twoimi potrzebami aktualizacji vTiger i migracji do vTiger .
Skontaktuj się z nami:
JNS Sp. z o.o.
Adres
ul. Wróblewskiego 18 (V piętro, biuro 510)
93-578 Łódź
(Budynek URBANICA)
Infolinia
tel.: +48 42 209 27 01
fax.: +48 42 209 27 02
biuro@jns.pl
Godziny otwarcia
Poniedziałek – Piątek: 09:00 – 17:00