Ulepszenie vTiger

 Wykonanie aktualizacji CRM należy do użytkownika lub administratora  CRM (Customer Relationship Management)  . Brzmi łatwo, prawda? Cóż, nie zawsze jest to takie proste, jak mogłoby się wydawać. W tym miejscu wkraczamy.  vTiger  to CRM o  otwartym kodzie źródłowym , dlatego jest często aktualizowany o nowe funkcje, aby lepiej wspierać Ciebie i Twoje potrzeby biznesowe. 

Wiele rzeczy może się nie udać, jeśli próbujesz przeprowadzić  aktualizację CRM vTiger. Bez odpowiedniej wiedzy i doświadczenia możesz narazić siebie lub swoją firmę na:

  • Uszkodzenie bazy danych
  • Niekompletne migracje skutkujące częściową utratą danych
  • Całkowita utrata danych

Twoja firma nie może sobie pozwolić na  utratę danych  i informacji, ani też nie może sobie pozwolić na prawdopodobny czas spędzony odzysując utracone  dane . Jedną z rzeczy, których często się nie robi, ze względu na brak doświadczenia, jest niewykonanie pełnej  kopii zapasowej  bazy danych przed rozpoczęciem  migracji . Może to złagodzić problem jeszcze przed rozpoczęciem, nawet jeśli nie masz doświadczenia z resztą procesu.

Nasz proces aktualizacji vTiger składa się z dwóch części:

Przetestuj  migrację w naszym własnym środowisku, która zweryfikuje integralność Twojej bazy danych. Pomoże to w sprawnym i bezproblemowym   procesie migracji .

Po ocenie przez klienta, aby upewnić się, że wszystkie dane zostały pomyślnie  zmigrowane , zaplanujemy ostateczną  migrację  do systemu klienta.

Wykonanie testu  migracji vTiger CRM  przed jej pełną implementacją pozwala nam rozwiązać wszelkie problemy przed przystąpieniem do ostatecznej migracji. Ten krok zapewnia płynne przejście przez migrację i pewność, że nie dojdzie do utraty danych.

Nie wiedząc, jak prawidłowo  przeprowadzić migrację  i  uaktualnić  swój CRM, możesz stracić znaczną ilość danych. Nasze usługi  vTiger Migracja  i  vTiger Upgrade  pomogą Ci przeprowadzić bezbłędną  migrację .

Nasz  zespół vTiger CRM pomyślnie przeprowadził setki  migracji i może to zrobić z praktycznie dowolnego źródła danych CRM. Po co marnować swój cenny czas na brudzenie sobie rąk, skoro możesz zrobić to za Ciebie, oszczędzając Ci wszystkich kłopotów. Mamy konsultantów, którzy zajmą się Twoimi   potrzebami aktualizacji vTiger  i  migracji do vTiger .

Skontaktuj się z nami:

JNS Sp. z o.o.

Adres

ul. Wróblewskiego 18 (V piętro, biuro 510)

93-578 Łódź

(Budynek URBANICA)

Infolinia

tel.: +48 42 209 27 01

fax.: +48 42 209 27 02

E-mail

biuro@jns.pl

Godziny otwarcia

Poniedziałek – Piątek: 09:00 – 17:00